Adoiih lah… Apa lah nak jadi Kak Wan oiii…

Nik Ajis tak nak tegur ke perangai munafik dan penipu puak PKR ni.

Apa sahaja boleh… janji bagi keuntungan politik buat pakatan haram jadah ni.

Setakat menghina, fitnah dan menjual nama orang yang dah tiada (mati/meninggal) dah jadi perkara biasa dan makanan harian mereka.

Tengok ajelah kes Altantuya yang cuba diselewengkan fakta hidup dan matinya.

Jadi, tidaklah menghairankan bila mereka ni bertindak lebih kurang ajar menjual nama As-syahid Dr Abdul Aziz Rantisi.

Cerita penuh serta foto lengkap, korang bolehlah tengok KAT SINI….